10 Reasons To Give Up Males And Start To Become One Lesbian

10 Reasons To Give Up Males And Start To Become One Lesbian

10 Reasons To Give Up Males And Start To Become One Lesbian

As a bisexual lady, I spend a lot of the time considering the negative and positive qualities of both women and men. Each people enjoys their good and bad points, but there are undoubtedly some weeks whenever dudes being this type of a hassle that I think, “Screw it, its ladies only for me from now on.”

Whenever we’re being sincere, everyone female have actually days past. When we’ve become burned single to a lot of by men therefore’ve said, even perhaps jokingly, simply how much convenient it might be becoming a lesbian and never have to manage them once again.

You could be thought, but waiting! It generally does not function that way! you are either gay or direct, so that as woman Gaga famously performed, you used to be Born like that. But a recent study from the Essex University mindset section asserted that while direct men are right, no question, heterosexual females — whatever we our selves might imagine — are often covertly interested in their sex, as well.

Yes it’s true! According to research by the study, all ladies are either gay or bisexual, but NEVER right.

Very without more ado, at the 10 grounds letting go of on people and getting a lesbian isn’t these types of a bad idea.

1. men is completely tiring.

Guys call women high-maintenance, and a great many of us are, but we aren’t the only ones who take a lot of work. And frankly, it’s easier for us to put up with another woman’s needs than a man’s, largely because we understand them better.

2. Dudes don’t know a lady’s system and additionally an other woman do.

Understandable, thinking about they truly are from the opposite gender and all, but still, sometimes it’s wonderful getting with an individual who knows the master’s guide.

3. Dudes are not as complex as all of us.

Don’t get myself wrong; I am not saying that men are dumb. Not it. But mentally, women are way more complex animals, so we comprehend one another much better than a man does.

4. men consider it’s fine to deliver messages such as these:

5. men is generally awesome gross.

Lots of guys are not appearing to comprehend exactly how much women like cleanliness. (Clue: anyone LIKE IT. ). Therefore washed those really ears and place in a brand new clothing, or we are all gonna run wager one other team. Added incentive to be with a lady? No facial hairs coating the toilet sink. Yuck.

6. Dudes can entirely bump all of us right up.

Nobody wants a surprise maternity. Nobody. Sufficient reason for a lady, discover zero potential for our life getting unexpectedly and dramatically modified.

7. Dudes tend to be useless inside fashion section.

We cannot take you shops, that you do not see designers, along with no clue about styles. Besides, if a girl seems fat in something, a woman can find a sweet, gentle way to reveal, right after which propose an alternative clothes. Earn!

8. Guys has genitals being a critical stress.

There is certainly literally no chance we are able to choke on a lady’s nether regions. Penises, having said that, tend to be a complete various other pastime. We never know if they are going to explode within our faces or jolt down the throats. Plus don’t even get myself began as to how here are the findings little we want to manage their golf balls.

9. Dudes don’t appear nearly as lovable as women on dance flooring.

This option’s just research, truly. Women become a thousand instances cuter when we’re gyrating and writhing in. I understand your fellas tend to be giving it your own all, but it is alot more fun to look at a lady dancing. In my opinion we are able to all agree on any particular one.

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি