Apps for over 50s matchmaking – like your for serious union hunters

Apps for over 50s matchmaking – like your for serious union hunters

Apps for over 50s matchmaking – like your for serious union hunters

If you signed through the internet site visit ‘my membership settings’ by clicking on your visibility image, click ‘manage my personal subscription’, confirm the login details and then click ‘continue the termination’. Should you’ve subscribed through the software, visit your subscription web page into the software Store (Apple) or yahoo Enjoy shop (Android os) to terminate.

REGISTER WITH MATCHvia the Match website; on anAndroid product; or on a fruit unit.

2. Ideal For a totally 50+ readers: Lumen

Lumen will be the basic dating app specifically made for over 50s. Combining technology and ease of latest dating software like Tinder with services that more than 50s get a hold of important, the software was created to support see like-minded singles. Lumen’s focus is found on safety and top quality; every user is actually confirmed and must have about three photos on the profile.Quality talks were inspired with lengthier icebreakers and step-by-step online dating profiles.And making it easier for those considerably technologically experienced, the working platform confirms every photograph of a person to make certain the credibility. Lumen is great selection for over 50s – it’s modern-day and absolve to incorporate. They likewise have an excellent website supplying advice for over 50s dating. states Nia.

Lumen was app-only thus to terminate free of charge enrollment go directly to the ‘settings’ control and choose the ‘delete profile’ website link. Lumen preserves your own visibility information for thirty days just in case you opt to restore your bank account. To cancel a subscription, go to your subscription webpage inside software shop (fruit) or Google Play shop (Android).

REGISTER WITH LUMENvia the Lumenapp site by typing inside wide variety. Lumen will be sending a hyperlink to your phone to help you install the application.

3. perfect for those searching for a serious relationship: eharmony

Over two million men and women have discover adore through eharmony, which with pride states it’s licensed due to the fact ‘No.1 dependable dating site’. Generally, it’s an excellent option for those lookin https://hookupwebsites.org/escort-service/chicago/ something lasting. Whoever signs up should fill in an in-depth questionnaire to find out their characteristics attributes, then the eharmony professionals will be sending your suitable matches everyday, considering your own visibility, doing away with the necessity to trawl through public of members.

Possible terminate basic membership whenever you want. To terminate premium membership through the site go to ‘manage visibility’ after that ‘amend membership’. You’ll have admission up until the end of the arranged minimum label but won’t feel paid back. Should you don’t wish renew account, determine eharmony prior to the renewal go out or it immediately renews. In the event that you’ve subscribed through the software, go to your subscription page when you look at the application shop (Apple) or yahoo Enjoy shop (Android) to cancel.

JOIN EHARMONY via theeharmony internet site;on anAndroid device; or on anApple tool.

4. perfect for those after a divorce or bereavement: Silver Singles

Whereas complement and eharmony are for many ages, this dating platform is perfect for those over 50 and above who are looking for adore. Brand-new sign-ups comprehensive a questionnaire that evaluates their tastes, personality, and life style in great detail, that allows your website’s coordinating algorithm to produce intelligent pairings, offering customers a significantly better fit. This set-up is made to do the tension regarding matchmaking and – as the photos are only able to be viewed if you are paying customers – extra privacy. In addition have a major international reach, with users in Europe, Australia, United States Of America and Canada.

You are able to cancel free membership at any time. Advanced members which cancel her automatic revival has accessibility through to the agreed minimum term but won’t be returned.

SIGN UP TO STERLING SILVER SINGLESvia the Silver Singles web site. Down load the application, that’s limited to superior users, on an Android device; or on anApple unit.

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি