I mean, it looks like at any time this lady has an issue you are the basic label she makes

I mean, it looks like at any time this lady has an issue you are the basic label she makes

I mean, it looks like at any time this lady has an issue you are the basic label she makes

More provide they the greater she desires it.

Thataˆ™s the best thing, appropriate?

Really, if how to message someone on trueview you should be in a partnership with her next yes, it’s a very important thing.

You arenaˆ™t in a commitment to you.

She’s getting more from the jawhorse than you are.

Allow me to place it along these lines, you happen to be offering the woman this emotional assistance right now and also you arenaˆ™t any nearer to obtaining the girl back will you be?

Therefore, why keep giving the woman emotional assistance?

You ought to replace your means.

The No Get In Touch With Rule Is Vital

Let us think that you happen to be buddy zoned by the ex girl.

I think, you have got two selection at this time.

Choice 1- Do nothing and stay friend zoned permanently.

Solution 2- Try the no communications guideline and make an effort to function the right path from the friend zone.

We got the freedom of italicizing the right choice for you moving forward.

Search, i understand it could not in favor of every fibre of becoming accomplish a no call guideline on your own aˆ?friendaˆ? however will need to complete things drastic to capture this lady interest and flat-out disregarding their for 21 aˆ“ 45 days are a pretty drastic motion.

Why You Need To Use The No Call Tip On Your Ex

You might be pal zoned and a great first rung on the ladder never to merely ensure you get your ex-girlfriend back once again but to leave of this pal zone is to utilize the no contact tip in your favor.

Now, you might be thinking about,

aˆ?precisely why would we ignore my ex out of nowhere that way?aˆ?

Would you keep in mind the things I mentioned above about this lady making use of you for emotional service while you donaˆ™t get anything in exchange?

Well, if you continue to allow her to need you for mental help next she actually is just attending carry on taking you without any consideration. Put differently, her actions isnaˆ™t going to alter.

Hypothetically if you use the no call guideline on her then you’re planning generate her see just how much she used you and you can expect to generate this sense of longing for emotional support away from you once again together.

For instance, allows say that your partner features friend zoned both you and you opt to make use of the 21 time no call guideline on her and around day 7 of the zero contact period she hits out to you because she’s most stressed of working and she demands anyone to consult with .

Today, prior to the no contact rule you would have been this lady royal prince with regards to stumbled on hearing the woman problems but now whenever she achieves out to your there is absolutely no responseaˆ¦

While she might be just a little angry to start with that feeling of anger will be substituted for the felling of loneliness as she now has no body to listen to this lady dilemmas.

You may possibly worry that she will find some other person to aˆ?replace youaˆ? should you decide neglect her.

I listen to this one plenty from visitors of this website.

People who are in this position need learn the hard way that her ex wasnaˆ™t planning get all of them back when they watch the lady time individuals new and so they be that buddy she utilizes for mental support. Take a look, you’ll find nothing completely wrong with relying on both for mental help in case you’re always wanting more together with your ex and she knows that subsequently she’ll make use of your feelings so she will be able to feel great about by herself.

Let me supply an example.

Allows say that after a break up with your sweetheart she is continuously phoning you to get your thoughts on circumstances and also you provide it with to this lady.

She calls your about dilemmas at workaˆ¦

Difficulties acquainted with her mothersaˆ¦

Issues at schoolaˆ¦

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি