I write gen-only (non-romance) punctual ideas. That blog site is on a semi-hiatus.

I write gen-only (non-romance) punctual ideas. That blog site is on a semi-hiatus.

I write gen-only (non-romance) punctual ideas. That blog site is on a semi-hiatus.

See, that is exactly what the app is ideal for.

Understanding this web site?

Hi! Introducing seasonal-brotp-prompts. the consult container is currently sealed. Before you decide to ask any questions, be sure to look at the About and Disclaimers!

Should you tag any one of my stuff as romance/ship, i’ll block your on view. There are so many blogs made for your own welfare. Please keep mine by yourself.

In my opinion as adults with these very own rooms it is vital to get buddies over occasionally for a sleepover. And i suggest an actual sleepover. Staying up late to watch motion pictures with junkfood and popcorn following turning in to bed merely to remain right up even afterwards speaking in the dark and laughing as you’re therefore fatigued that everything’s funny you however don’t want to drift off.

I’m confident censoring the expression h*lding h*nds/acting flustered at these a

as a type of love is meant is bull crap but obviously your take too lightly just how easy i will be to fluster

I was contemplating how exactly we state it was wonderful knowing you whenever we were fooling about making.

across the street from me, a nursery has actually a sign that claims don’t anxiety! and absolutely nothing otherwise. I hope they truly are referencing hitchhiker’s guide rather than referencing the pandemic. i drive past it on the same day we hear about the impeachment.

it had been great knowing your. there’s a carl sagan quotation I like: the audience is the way the world knows by itself.

it is hard. we create a plan together in which we both simply have 5 money and a box of tissues. how do we make bread from rock. i tell him – I shall must make use of eating my personal language. according http://datingranking.net/hookupdate-review to him – I shall support cook it therefore it tastes great.

it was great once you understand you. like dark and stormy nights, we just notice it once we are increasingly being purposefully overdramatic. as soon as we tend to be feigning our closing. our very own final terminology, movie-theatre bulbs.

This time just last year, there had been men i stated view you shortly

my teacher requested me when: if you’re able to imagine the final terms you’d tell individuals, you need to state them initially. adore does not need certainly to conceal for the epilogue. occasionally like should use the whole period up. sometimes you should check out people and let them know – living is more beautiful for having identified your. thanks a lot for enabling me in.

no hanging, next. its wonderful, knowing you. anyway, i love you and its a beneficial day to love someone and in addition we will generate some thing beautiful within this book long before we become into end. it is great understanding you. it’s great becoming their friend.

In fact spiderverse was cute in just how loosely their used the ‘i love yous’ and especially exactly how not one of them comprise romantic!! I am talking about obvsly theres kilometers’ dad generating your state i love your before class, but theres in addition peter’s rapid “i appreciation your, im very proud of your!!” during combat (which he mentioned so conveniently and delightedly!! He had been so satisfied and delighted relating to this kid omg), and noir claiming “i admiration you-all.” as a goodbye as he goes back through portal like i cant believe another superhero movie, or most videos generally tbh, who use the keyword enjoy so carefreely. and possibly it’s something you should create together with the fact that spiderverse is actually animated, but its just actually energizing and nice, its lovable to know everytime and demonstrates exactly how near and family-like the crawlers had gotten so fast!

there’s this goth girl i am aware who’s the sweetest people previously and simply adore the goth visual, and everybody knows this, she wears black colored lipstick everyday and really does extravagant spooky vision make-up and attire in most black colored and honors Halloween positively assuming that possible

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি