In terms of getting a gf, in my opinion people should aspire to the highest possible requirements.

In terms of getting a gf, in my opinion people should aspire to the highest possible requirements.

In terms of getting a gf, in my opinion people should aspire to the highest possible requirements.

Either the greatest or hardly anything else. Whatever people you see many attractive and nothing less. No settling.

Before we come across the “everyone’s requirement of elegance is different” debate, let me tell you: if the phase “attractive” is used in this article, it refers to the very top 1per cent of women you find attractive.

When it comes to typical men who will not desire to be much more than typical or allow their particular comfort zone this article will sting their pride, but that is okay. Quit Porn, become ladies is not for guys who want to remain in their own comfort areas.

How do you discover when you’re deciding?

Effortless. Jot down every group of girl you imagine try “out of your league.”

“Out of your own league” indicates ladies who possess various real, cultural, or racial characteristics you see exceedingly appealing. They’re therefore popular with you which you have pedestalized (we made that phrase, fuck off) those attributes to the point that you feel unworthy of having them…sexually.

By group, i am talking about BROADLY list every type of girl you think would be intimidating to speak with. No politically appropriate bullshit. Some examples:

  • Exercise Systems
  • Appealing Asian Ladies
  • Strippers
  • Youngsters
  • Light-skinned black colored people with green attention

Do not set female the news lets you know that you need to look for appealing, ladies your friends pick attractive, or female your household thinks are a great complement you.

You’ll find four major causes why you should usually pick women that are a lot of appealing to you and never settle.

  1. I’ll begin with the essential controversial first: It’s easy and simple & most dependable strategy to to correctly know-how high a man’s confidence was. Yes. What type of woman was the guy online dating and having gender with? How attractive is actually she as well as how does she address him within partnership? We’ll make contact with these concerns in the future. We assess boys by how appealing their ladies are. Female get it done, and men get it done as well.
  2. The greater number of attractive and elegant a female is, the easier and simpler it will be to get into a connection together or have intercourse with her. Feminine girls, usually, reply to masculine habits and characters. By “respond,” i really do maybe not imply always definitely, but a reply is preferable to becoming blown down.
  3. Meeting a female you find extremely appealing need self-confidence, the capability to end up being comfortable with doubt and a certain amount of anxiety in the beginning. Overcoming these hurdles and enhancing your confidence is very important to your development as men. In the event that you invest their youthfulness becoming threatened by attractive girls, you only have actually you to ultimately blame when you are moving 50.
  4. This is basically the best possible way to stay a partnership or have sex making use of the lady you truly longing. Yes, maybe you are acquiring set or perhaps in a relationship, however they are having sexual intercourse with or in a relationship with all the GIRL YOU WISH? If you’re keen on and desire curvy Asian ladies in their particular very early 20s, but 9 out of 10 women to speak to tend to be blondes, you aren’t planning to end up with the lady your own best woman. What will happen should you decide approach the women you see attractive acquire declined most of the time? IT DOESN’T POINT. It willn’t make a difference just how difficult this is due to the women you can expect to in the course of time have — for gender or even for a relationship — the ladies you WANT and those that you’ll enjoy spending time with.

The Looks vs. Character Problem

Back to the self-esteem problem. More guys who aren’t matchmaking or sex utilizing the woman or people they desire have a tendency to fall right back on a single exhausted excuse: “i need to select from looks and individuality.”

This. Is Bullshit.

Whenever you see a man whom says he wants extra from a female than this lady coffee meets bagel appearance, after that couples it with all the “fact” that attractive women only have their looks to slim on, you’ve got satisfied a bullshitter.

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি