This lady Deepest, Darkest (and Hottest!) Sex Methods Disclosed

This lady Deepest, Darkest (and Hottest!) Sex Methods Disclosed

This lady Deepest, Darkest (and Hottest!) Sex Methods Disclosed

What you have no idea maybe sabotaging your own love life. Exactly what you’re planning to understand can help you determine untapped satisfaction.

“i prefer becoming spanked. Plenty.”

We women desire keep a number of tips. But keeping right back excess is similar to wear a bra while having sex—we know that baring all gets men a very sincere (and hotter) views.

This is exactly why Debby Herbenick, Ph.D., a teacher of sexuality at Indiana institution, invites the woman college students to anonymously submit sexual secrets to the girl Tumblr blog, IUSecrets. “the start of a relationship is mostly about ‘impression administration’—trying to check appealing, are smart and fascinating,” she says. “But generate link, we should instead be susceptible. Revealing techniques lets people do that.”

Also it can end up being fairly hot. Whenever we asked women to spill their unique sex tips and desires, threesomes and orgies arrived 12 times. Girl-on-girl was actually a common motif. After that there were the sexual sleights of give: cheating, phony sexual climaxes, no orgasms whatsoever. (hopefully your lady’s name’sn’t Jennifer. Look at next offer below.)

Here we divulge 41 of women’s steamiest, raunchiest, and certainly, most troubling techniques

— which help you undress your own sex-life therefore, the best trick within her wardrobe try Victoria’s. (talking about freaky sex, The men’s room Health gigantic guide of Intercourse begins the trip toward a passionate, interesting, and pleasurable sex-life these days!)

“I asked a man to maneuver nationwide with me, with no intention of marrying your.”—Kelsey, 23

“I Do Want To generate a-game regarding initiating gender in public places, in which some earn significantly more points than others.”—Tara, 31

“I’d my first genuine orgasm come early july. I Have Been hitched almost 15 years.”—Jennifer, 35

“I Have had two threesomes, same girl.”—Emily, 23

“Before I beginning matchmaking a unique man, i actually do an unhealthy number of research—Facebook, Google, LinkedIn, actually police records. However casually raise up facts in discussion that make him imagine we’ve got some thing hidden in keeping.”—Kelsey, 23

Inside the age online dating, we have started calculating compatibility by hidden usual hobbies. (“OMG, countrymatch she really likes truffle fries as well!”) Resist that desire. “In case you are some different, you find out new stuff. Your community expands,” claims Herbenick. “program this lady all edges of you, and she can be interested in something that never ever also taken place to the woman.” It’s okay to complete some YouTube research, say, in the interests of dialogue. But suck the range at pretending that you, also, become perishing for a Spice babes reunion. You’re not fooling anybody.

“we shed my virginity on a one-night stay . . . and that I don’t think which is such a big deal.”—Sarah, 22

“I will constantly do so better myself personally.”—Valerie, 22

Prevent thinking of her solamente times as her fingertips versus your own device. The real difference is far more probably emotional:

“girls frequently understanding stress whenever obtaining pleasure, which delays climax,” claims Brandy Engler, Ph.D., an intercourse counselor in l . a .. Mimic the physical areas of the lady genital stimulation (age.g., sit beside the lady therefore the position is similar), but do not allow her to retreat to her very own fantasyland. Women link big gender with remaining current, claims Engler–“not considering that the orgasm is most effective but since there’s extra love and connection.” (in circumstances their vibrator does make you feel endangered, listed here are 5 ways to surpass the girl battery-operated beau.) “I never ever had a real orgasm. I fake they everytime.”—Rach, 23

“I want to enjoy your masturbate.”—Stephanie, 23

এই পোস্টটি সোশাল মিডিয়াতে শেয়ার করুন

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

আমাদের ডোনেট করুন

শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন

বিকাশ নাম্বার- ০১৭৩৬২১৩৮২৮

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং

মাসব্যাপি অনলাইন কুইজ প্রতিযোগীতা-২০২০ইং পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন

অনলাইনে ভোটার রেজিষ্টেশন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

অনলাইনে সদস্য ফরম

অনলাইনে সদস্য ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

সকল ফরম সমূহ

শিশু সংসদ সদস্য পদে আবেদন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন ।

নির্বাচনের মনোনয়ন ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপ শিশু সাংসদ সদস্য পদে আবেদন পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

উপদেষ্টা পদে সম্মতি পত্র পেতে এখানে ক্লিক করুন

ভোটার রেজিঃ ফরম পেতে এখানে ক্লিক করুন

চেয়ারম্যানের পরিচয়

মিস. ফাতিমা মুন্নি। প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি। তিনি দেশের অন্যতম একজন শিশু সংগঠক, শিশু গবেষক এবং সম্পাদক। তিনি জনপ্রিয় জাতীয় শিশু কিশোর ম্যাগাজিন কিশোর গোয়েন্দা’র সম্পাদক ও প্রকাশক। এছাড়াও তিনি বিএনসিপির সকল সহযোগী প্রতিষ্ঠানসমূহের প্রতিষ্ঠাতা।১৯৯৬ সালে ৩০ শে মে ঐতিহাসিক কুমিল্লা জেলার বুড়িচং উপজেলার এক মুসলিম পরিবারে জন্মগ্রহণ করেন। তিনি বর্তমানে স্বপরিবারে ঢাকার কমলাপুরে বসবাস করেন। তিনি ঐহিয্যবাহী কুমিল্লা ভিক্টরিয়া সরকারী বিশ্ববিদ্যালয় কলেজ থেকে রাষ্ট্র বিজ্ঞান বিষয়ে অর্নাসে প্রথম শ্রেণীতে উৎতিন্ন হয়ে একই কলেজ থেকে মাষ্টার’স শেষ করে বর্তমানে উচ্চতর ডিগ্রী পিএইসডি অর্জনের জন্য দেশের বাহিরে বিভিন্ন বিশ্ববিদ্যালয়ে চেষ্টা চালিয়ে যাচ্ছেন।
তিনি ছোট বেলা থেকেই শিশুদের ব্যাপারে খুবই কৌতুহলি এবং আবেগি ছিলেন। তিনি সব সময় শিশুদের উন্নয়ন এবং ভবিষৎতে যেন আজকের শিশুরাই আগামীর পৃথিবীকে সুন্দর ও যুগ উপযুগী সিদ্ধান্ত নিয়ে সঠিক ভাবে পরিচালনা করতে পারে এই নিয়ে চিন্তা করতেন। “আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত” মূলত এই ব্যাক্যটি থেকেই বিএনসিপির জন্ম। মিস. ফাতিমা মুন্নির মতে যদি আজকের শিশুরাই আগামীর ভবিষৎত হয়ে থাকে তবে অবশ্যই তাদের আগামীর জন্য উপযুক্ত করে গড়ে তুলতে হবে এবং অবশ্যই সেই গড়ে উঠার মাধ্যমটি হতে হবে সম্পূর্ন ভিন্ন, কৌতুহলি, যুগ উপযুগী এবং সর্বপরি সর্বজনিন গ্রহণযোগ্য। কি হতে পারে সেই মাধ্যম, এমন চিন্তা, গবেষণা এবং অক্লান্ত প্ররিশ্রমের ফল ই হল আজকের বিএনসিপি। বিএনসিপি শুধুমাত্র একটি সংগঠন নয়, এটি রাষ্ট্র ও সমাজের শুভ, কল্যাণ ও শ্রেয়বোধ উন্নয়ন মূলক প্রতিষ্ঠান। নতুন প্রজন্ম নতুন পৃথিবী চায় তারা এ দেশের ভবিষ্যত নির্মাতা। তাদের রুচি, মেধা ও মূল্যবোধের ওপরই নির্ভর করছে দেশের ভবিষ্যত কতটা উজ্জলতর হবে। নিজেকে উন্নত মানুষ হিসাবে গড়ে তুলতে পারাটাই প্রত্যেকে এক বড় কর্তব্য। তাহলেই তারা তাদের মেধা, শ্রম, শিক্ষা ও রুচি দিয়ে দেশ, মানুষ ও বিশ্বমানবতার কল্যাণে নিজেদের নিয়োজিত করতে পারবে এবং গণতন্ত্র চর্চ্যা, সাহিত্য, শিল্প, সংস্কৃতি, খেলাধুলার মধ্য দিয়েই শিশুরা হয়ে উঠবে আর্দশ নাগরিক হিসাবে। বিএনসিপি নতুন প্রজন্মের মধ্যে এই মানবিক মূল্যবোধ সঞ্চার করতে চায়। এটি মানবিক মূল্যবোধে উজ্জ্বিবিত মানুষের সম্মিলিত হওয়ার, নিজেকে গড়ে তোলার এবং মানবতার কল্যাণে কাজ করার একটি মঞ্চ। “আমরা জয় করব নিজেকে, জয় করব এই দেশকে এই দেশের মানুষকে এই আমাদের অঙ্গিকার” এই শ্লোগান নিয়ে প্রতিষ্ঠিত বিএনসিপি। সারা দেশেই রয়েছে এর বিস্তৃতি। এটি একটি শিশু অধিকার রক্ষা এবং শিশু-কিশোদের নেতৃত্ব বিকাশ ও মানসিক উন্নয়নের লক্ষে সুনাগরিক হিসেবে গড়ে উঠার অন্যতম শ্রেষ্ট মাধ্যম।

“শিশুদের উন্নয়নে অংশিদার হোন
আমাদের সহায়তা করুন
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি
আসুন সবাই শিশুদের উন্নয়ন করি কপি”

ধন্যবাদান্তে
ফাতিমা মুন্নি
প্রতিষ্ঠাতা চেয়ারম্যান
বাংলাদেশ জাতীয় শিশু সংসদ বিএনসিপি